چرا از لوازم آرایشی ایرانی استفاده کنیم؟

دوست داشتن
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
تور پوکت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



مهم ترین نکته در مورد استفاده از لوازم آرایشی ایرانی، تضمین اصالت آنهاست. متاسفانه اکثر برندهای آرایشی و بهداشتی موجود در بازار ایران به صورت غیرقانونی و غیرقانونی وارد ایران می شوند و کیفیت و اصالت آنها را نمی توان به طور قطعی گفت. تنها برخی از برندهایی که در ایران نمایندگی دارند قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند. اما زمانی که انتخاب شما از برندی کاملا ایرانی باشد دیگر نگران اصل بودن محصول نخواهید بود. زیرا می توانید محصول مورد نظر خود را مستقیماً از فروشگاه سازنده و نمایندگی های فروش معتبر خریداری کنید. از طرفی لوازم آرایشی ایرانی برای آب و هوای ایران ساخته شده است. این محصولات به خوبی با شرایط آب و هوایی ایران سازگاری دارند و به شرط داشتن کیفیت، نتیجه بهتری روی پوست ما خواهند داشت.

ما با حمایت از برندهای ایرانی در واقع به اقتصاد خود کمک کرده ایم. این محصولات می توانند با حمایت ما محصولات خود را گسترش دهند و این به معنای اشتغال بیشتر است. و یک نکته مهم دیگر! برندهای لوازم آرایشی ایرانی قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی خود دارند و خرید آنها مقرون به صرفه است. پس سعی کنید لوازم آرایشی خود را از بین محصولات ایرانی انتخاب کنید تا علاوه بر اقتصاد کشور، به جیب خود نیز کمک کنید!

لوازم آرایشی ایرانی خوب؟ رویا یا واقعیت؟

خوشحالم که شما را غافلگیر می کنم. پاسخ این پرسش "بلی" است. خوشبختانه در سال های اخیر تولیدکنندگان و آزمایشگاه های ایرانی اقدام به تولید محصولات آرایشی با کیفیت کرده اند. محصولاتی که کیفیت آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. البته نقطه ضعف برندهای فعال لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی، تولید محدود آنها و ضعف فعالیت آنها در بازاریابی و تبلیغات است. در نتیجه بسیاری از این برندها با وجود کیفیت خوبشان ناشناس باقی می مانند. در ادامه به بررسی برخی از با کیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی می پردازیم.

(توجه: ترتیب معرفی برندها به معنای برتری آنها بر یکدیگر نیست.)


یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی که بازار خوبی هم در ایران دارد، برند مای است. اعتراف می کنم که تا همین اواخر نمی دانستم مای یک برند ایرانی است. کیفیت محصولات مای در سطح استانداردهای بین المللی بوده و موفق به دستیابی به استاندارد ISO 222726 که یکی از معتبرترین استانداردهای بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد، شده است.

مهم ترین ویژگی محصولات مای گستردگی فعالیت و تنوع محصولات است. مای محصولات مختلفی تولید کرده است که به راحتی در دسترس هستند، هم در زمینه محصولات مراقبت از پوست و مو و هم در زمینه لوازم آرایشی. مای مجهز به یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه است و محصولات تولید شده توسط این برند به خوبی با پوست، مو و ساختار ژنتیکی ایرانیان سازگاری دارد. محصولات مای شامل سه دسته محصولات بهداشتی، آرایشی کلاسیک و خط جدید محصولات مای به نام الماس سیاه می باشد و طیف وسیعی از محصولات آرایشی مانند شامپو، مرطوب کننده، کرم پودر، رژ لب، لاک و ... را تولید می کند.


سینره

گروه آزمایشگاهی داروهای گیاهی طبیعت زنده که در سال 1376 تاسیس شد، یکی از موفق ترین آزمایشگاه های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. این آزمایشگاه دو برند مهم و معتبر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی را به بازار ایران معرفی کرده است. سینره و اینلی. حتما نام سینره را زیاد شنیده اید. محصولات بهداشتی مراقبت از پوست و مو سینره یکی از معروف ترین محصولات بهداشتی ایرانی است که نسبت به قیمتش کیفیت خوبی دارد. کرم های مرطوب کننده، ضد آفتاب، شامپو، انواع لوسیون های مراقبت از پوست و محصولات پزشکی از محصولات این برند می باشد.

INLAY

یکی دیگر از محصولات این آزمایشگاه برند اینلی است که محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت خوبی را در سطح جهانی تولید کرده است. کرم پودر، لاک، رژ لب، رژگونه و پنکیک از محصولات این برند است. از نظر کاربران محصولات اینلی، لاک ها و رژ لب های این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و با برندهای مطرح دنیا قابل مقایسه است. در تولید لوازم آرایشی Inoli از مواد مرغوب استفاده شده است. خبر خوب این است که لوازم آرایشی این شرکت فاقد سرب و پارابن است و شما می توانید با اطمینان از سلامت آنها از این محصولات استفاده کنید.


تاريخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 18:9 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: